صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سیدجلال حسینی در برنامه 'مقاومت بدون مرز':

اسرائیل درپی جنگی فراگیر است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین به رادیو مقاومت گفت: به نظر می رسد اسرائیل با صراحت بیشتری دست به کار شده تا جنگی فراگیر رقم بخورد و فشار را از خود دور کند.

به گزارش جهانی پرس، سیدجلال حسینی به برنامه "مقاومت بدون مرز" که با محوریت حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق روانه آنتن رادیو مقاومت شد، اظهار کرد: نتانیاهو شکست بزرگی از طوفان الاقصی خورده است؛ اسرائیلی ها نیز درِ خروجی را به او نشان دادند و عملا پس از جنگ باید از قدرت خداحافظی می کرد.
این تروریست دست و پا می زند یک پیروزی برای خود رقم بزند و ایران را با امریکا درگیر کند؛ او در حقیقت درپی فرافکنی است و می خواهد قبل از اتمام دوران سیاسی، برای ایران چنین شرایطی پدید آورد.
وی افزود: ایران تلاش دارد شرایط را به نحوی پیش برد تا مقاومت وظایف خود را انجام داده و در عین حال جنگی دیگر در منطقه اتفاق نیفتد.
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در این ارتباط رادیویی با برنامه "مقاومت بدون مرز" خاطرنشان کرد: این ملاحظات تا زمانی پیش می رود که ایران شرایط را کنترل کند.
اما اگر اسرائیلی ها بیش از پیش بر رویه خود اصرار بورزند، ایران مجبور است اقدامی صریح تر تر انجام دهد.
حسینی گفت: تا کنون هر اقدای از سوی اسرائیلی ها صورت گرفته، بیشتر یا به همان اندازه از سوی جمهوری اسلامی ایران تلافی شده است و آن ها بعدتر اصرار و التماس کردند که ایران رویه خود را ادامه ندهد.
وی در این ارتباط تلفنی با رادیو مقاومت، با بیان این که بعضا برخی اقدامات ایران، رسانه ای نمی شد، تصریح کرد: افکار عمومی به نفع اسرائیل نیست ولی به نظر می رسد در حال حاضر با صراحت بیشتری دست به کار شده تا جنگی فراگیر رقم بخورد و فشار را از خود دور نمایند.
گفتنی است برنامه "مقاومت بدون مرز" با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.
علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.ت بدون مرز":

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۵۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024