صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

« میزبان لاله گمنام »

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دردومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان به همراه آئین معنوی تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
با ورود و تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام شمیمی روح افزا در میان مراسم پیچید و گویی حضرت مادر هم به پیشواز مولای متقیات امیرالمومنین علی(علیه السلام) آمده است؛ علی جان بیا ...
قرائت دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار، سخنرانی دکتر مهدی گرجی و بر سر گرفتن قرآن از دیگر برنامه های این مراسم پر فیض و معنوی در دومین شب از لیالی مبارکه قدر بود.
این مراسم پرفیض و نورانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت 23 تا 3 بامداد در مسجد جامع خرمشهر و فضای باز مجاور آن برگزار شد.
لازم به ذکر است این مراسم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز در محل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برقرار می باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۶۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۵     ساعت: ۹ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024