صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور خبر داد؛

رضایت‌مندی گردشگران از خدمات گردشگری استان اردبیل

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گفت: در بازدیدها و نظرسنجی‌های انجام شده سطح رضایت‌مندی بالایی را از گردشگران حاضر در استان اردبیل دریافت کردیم.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نقی‌زاده محجوب در بازدید از ستاد خدمات سفر و تعدادی از مراکز اقامتی استان اردبیل، گفت: در بازدیدها و نظرسنجی‌هایی که انجام شد سطح رضایت‌مندی بالایی را گردشگران حاضر در استان اردبیل دریافت کردیم.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور افزود: اردبیل یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر در کشور است و با توجه به تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی پر شمار موجود در این استان همیشه شاهد حضور گسترده گردشگران در این منطقه از کشور هستیم.
او تاکید کرد: خوشبختانه آمادگی خوبی در استان اتفاق افتاده است و با تلاش همکاران ما در اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و سایر نهادهای مرتبط، دستگاه‌های دولتی، تاسیسات گردشگری و بخش خصوصی استان آماده پذیرایی از گردشگران هستند.
نقی‌زاده ادامه داد: در حوزه بازدیدهای نظارتی نیز دستگاه‌های مسئول و همکاران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نظارت مستمری بر کیفیت، کمیت و قیمت خدمات ارائه شده دارند و شاهد شرایط مطلوبی در استان هستیم.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور همچنین با اشاره به راه ارتباطی این اداره کل، گفت: ما در اداره کل نظارت بر تاسیسات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمادگی دریافت گزارشات، پیشنهادات و شکایات از طریق شماره 09629 را داریم تا با انعکاس موارد موجود به دستگاه‌های مرتبط شرایط مناسبی را برای گردشگران مهیا کنیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۶۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۵     ساعت: ۹ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024