صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در وزارت اقتصاد و فدراسیون تیراندازی

امروز تهران میزبان دو لاله گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و پیکرهای این شهدا در فدراسیون تیراندازی و وزارت اقتصاد تشییع و به خاک سپرده شد.

به‌گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ با حضور «مرتضی قربانی» رئیس فدراسیون تیراندازی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ دوم «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از ورزشکاران در محل فدراسیون تیراندازی واقع در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
محمد مومنی، محمدرضا داورزنی، مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و بسیاری از چهره‌های‌ ورزشی در این مراسم حضور یافتند.
مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص با بیان اینکه شهدا مظهر رشادت هستند، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهید گمنام امروز همزمان با شب‌های قدر و با استقبال گرم جامعه ورزشکار در فدراسیون تیراندازی به خاک سپرده می‌شود.
او ادامه داد: این شهید در سال ۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسیده و پس از ۴۰ سال در خاک عراق تفحص شد و امروز با احترام در این فضای این فدراسیون به خاک سپرده می‌شود.
در نهایت این شهید ۱۵ ساله طی مراسمی عرفانی در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز امروز در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور دکتر خاندوزی  وزیر اقتصاد، سردار شیخی جانشین مدیرعامل موزه و جمعی از مسؤلین لشکری و کشوری و کارکنان وزارت اقتصاد تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم وداع با این شهید گمنام در سومین شب احیا با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در مسجد ارگ تهران برگزار شد.
پیکر پاک این شهید امروز بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد ارگ تهران تا محوطه شمالی ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی تشییع شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۹۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۶     ساعت: ۱۳ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024