صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در صنعت گردشگری تا گشایش گره های گردشگری به دستان شهروندان

محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران مهمان استودیو بهار شد و به شرح اقدامات انجام شده از سوی این معاونت در نوروز۱۴۰۳ پرداخت.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران؛محمد امین توکلی زاده ضمن تقدیر از همه عوامل تاثیر گذار در ارائه خدمات گردشگری در شهر تهران به تشریح اقدامات فرهنگی و هنری چند ماهه اخیر توسط،این معاونت در شهر تهران پرداخت و گفت:
تقارن دوبهار  قرآن  و طبیعت در سال ۱۴۰۳،جلوه های زیباتری را  برای ما آفرید و باعث شد تا برنامه ها و رخداد های فرهنگی شهر تهران حال و هوای معنوی تر بخود بگیرد.
وی ادامه داد:مدیریت شهری بنای خودرا براساس یک نگاه عمیق در حوزه تحول نرم افزاری شهر تهران قرار داده است که حوزه  گردشگری از این تحول مستثنی نیست و همه فعالیت های ستاد گردشگری در طی این دوسال مارا به تشکیل سازمان گردشگری نزدیک تر و مصمم تر می کند.
توکلی زاده اذعان داشت:با توجه به ظرفیت های بزرگ و جاذبه های دیدنی و قدمت پایتخت، که شرایط را برای جذب گردشگر مهیا می کند،نیاز به سازمان گردشگری در شهرداری تهران بیش از پیش احساس می شود.
وی افزود:ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران با اجرای برنامه های متنوع در طی این دوسال و توسعه ارائه خدمات گردشگری به شهروندان ثابت کرد که می تواند نقش بسیار مهمی را در رونق صنعت گردشگری در شهر  تهران ایفا کند.
معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به در کنار هم قرار گرفتن طیف بزرگی از همه عوامل دست اندر کار در ستادخدمات سفر شهرتهران، بیان کرد:با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز،امسال شهروندان گرایش بیشتری به‌ تهرانگردی داشتند و استقبال شان از تورهای متنوعی که در مسیرهای۱۹گانه اجرا شد بی‌نظیر بود.
توکلی زاده  به  نحوه برگزاری تورهای ویژه برای اقشار خاص جامعه نظیر سالمندان،افراددارای معلولیت،روزه اولی هاو... اشاره کرد و گفت:
اجرای تورهای اختصاصی و استقبال کم نظیر مخاطبان نشاط و شادی شهر را رقم زد و توانست به سلامت و حال خوب شهروندان کمک کندو مسئولیت ما را در هر چه بهتر برگزار کردن اینگونه برنامه ها در تمام ایام سال بیشتر کرد.
محمد امین توکلی زاده از رخداد های زیبای این دوره از مدیریت شهری نام برد و ابراز کرد:برپایی شهر رمضان، محرم شهر، شهر شهدا با همکاری حوزه فرهنگی جبهه انقلاب شرایطی را مهیا کرد تا شهروندان بنا به تمایل خود بتوانند ساعاتی را در کنار خانواده و در نهایت امنیت از یک رخداد فرهنگی بهره مند شوند.
وی ادامه داد:شهر رمضان در بوستان لاله  با اجرای  جشنواره مردمی آرمان، شهر شهدا در فرهنگسرای خاوران که  بسیار خلاقانه بود و هر گوشه از طراحی های این برنامه ها متناسب با همه گروه های سنی و در نهایت تنوع ارائه شدند و این نشان دهنده این است که اگر با تدبیر و نگاه عالمانه به صنعت گردشگری توجه کنیم مردم نیز با ما همراه خواهند شد و اقدامات مدیریتی مورد قبول شهروندان قرار خواهد گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، به اجرای  شعار سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری  در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت:
با مشارکت مردم در گردشگری  تمامی گره های این صنعت گشوده خواهد شد چرا که خلاقیت ها نزد مردم است مثل اجرای طرح  بومگردی که علاقمندان با ایده های خود پای کار آمدند و بسیار موفق عمل کردند و در همین راستا مدیریت شهری نیز آمادگی دارد تا با استقبال از مشاغل مردمی و دانش بنیان، زمینه بروز و ظهور آنهارا در این عرصه فراهم کرده  و با استفاده از استعداد ها و خلاقیت ها باعث رونق بیشتر در عرصه فرهنگی تهران شویم.
وی در پایان، همدلی خوبی را که  در بین دستگاه های عضو ستادخدمات سفرفرمانداری تهران شکل گرفت را تحسین  و بیان کرد:
استقرار همه عوامل ستاد خدمات سفر با برپایی ایستگاه های نوروزی در ورودی ها و با ارائه خدمات های لازم به مسافران در کنار هم فضایی را ایجاد کردند که رضایت مسافران نوروزی را در برداشت  که زحمات یکایک همه دست اندرکاران قابل تقدیر و ستایش است.
 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۳۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۳ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024