صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایی از گوشه ی ابروی ماه

پس از یک ماه عبادت و بندگی و به ‎مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه تهران سیما با ویژه برنامه گوشه ی ابروی ماه به استقبال ماه شوال می‎رود.

به گزارش جهانی پر از روابط عمومی شبکه تهران سیما، ویژه برنامه "گوشه ی ابروی ماه" با فضایی شاد و عیدانه، ساعت 24 بامداد چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با اجرای حسین مولایی و احمد رضا موسوی روی آنتن می رود. کارشناس ثابت این برنامه حجت الاسلام شهاب مرادی است و مادحین اهل بیت عصمت و طهارت، عبدالرضا هلالی، محمد اسدالهی، سجاد محمدی و ابوذر روحی مهمانان ویژه به شمار می روند.
"گوشه ی ابروی ماه" با بخش های مختلفی مانند: سرود، تواشیح، موسیقی تصویر، معرفی آداب و رسوم اهالی تهران و ری در عید سعید فطر، اجرای برنامه های طنز، حضور خادمین حرم حضرت سید الکریم (ع)، گفتگو با هنرمندان و... لحظات شادی را برای بینندگان در ایام عید شکوه بندگی تصویر می کند. 
همچنین هنر نمایی گروه پهلوانک ها، گروه ری نوا، گروه نجم الثاقب، خوانندگی حامد طاها، محمد طولابی، بهنام فرهانی و در بخش کودک آزاده آل ایوب (خاله نرگس به همراه پنگول )، مل مل و ... را در این چند شب بیننده خواهیم بود.
"گوشه ی ابروی ماه" به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد و اجرای حسین مولائی و احمد رضا موسوی از شامگاه چهارشنبه تا جمعه حوالی ساعت 24 به مدت 90 دقیقه روی آنتن می رود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۳۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۲     ساعت: ۱۱ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024