صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
استاندار اردبیل خبر داد

ورود بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر به استان اردبیل/ آمادگی ستاد سفر استان برای موج سوم سفرها

سیدحامد عاملی گفت: در ایام عید نوروز شاهد ورود بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر به استان اردبیل بودیم که در این مدت بیش از ۲۳۶ هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، استاندار اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل پیش از آغاز سفرهای نوروزی با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم را برای ایام پیک سفرها انجام داده بود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در موج سوم سفرها و همزمان با تعطیلات عید فطر شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد، این ستاد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

او تاکید کرد: ۳۰ دستگاه خدمات رسان از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل در حوزه سفرهای نوروزی فعالیت خود را آغاز کردند و فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در روزهای تعطیل در قالب ستاد خدمات سفر و انجام تهمیدات لازم شرایط مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده بود.

عاملی ادامه داد: استان اردبیل در یک سال گذشته در حوزه گردشگری عملکرد قابل توجهی داشته و کسب رتبه اول کشور در بازاریابی گردشگری خارجی نشان دهنده توسعه صنعت گردشگری در استان است که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۳۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۲     ساعت: ۱۱ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024