صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیپلم افتخار دو جشنواره بین‌المللی برای «نقره‌ای»

فیلم کوتاه «نقره‌ای» در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود از دو جشنواره «Titan » استرالیا و «LIFF-GA» امریکا موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

به گزارش جهانی پرس از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه نقره‌ای پس از حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جایزه،این بار موفق به دریافت دو دیپلم افتخار شد.
 جشنواره تیتان  در هر فصل به صورت آنلاین برگزار شده و به برنده‌ی هر فصل دیپلم افتخار اهدا می‌کند. در نهایت برندگان هر فصل در جشنواره حضوری که به صورت سالیانه برگزار می‌شود باهم به رقابت می‌پردازند. جشنواره فیلم LIFF-GA  نیز یک جشنواره مستقل دانشجویی است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.
همچنین نقره‌ای با حضور در بیست و هشتمین دوره از جشنواره فیلمسازان جدید نیویورک « NewFilmmakersNY» در فصل پاییز به نمایش درخواهد آمد.

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری در ژانر اجتماعی ساخته شده و  داستان بازرس خیریه‌ای را روایت می‌کند که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه‌ای شده و درگیر مشکلات خانوادگی آن‌ها می‌شود. رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی بازیگران «نقره‌ای» هستند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۴۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۴     ساعت: ۱۳ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024