صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایشگاه و آیین اختتامیه مسابقات کشوری اریگامی در فرهنگسرای ارسباران

آثار برگزیده ششمین دوره مسابقات کشوری اریگامی ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و آیین اختتامیه با اهدای جوایز برگزیدگان برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ششمین دوره مسابقات کشوری اریگامی به همت انجمن اریگامی ایران و با مشارکت فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. فراخوان این مسابقات پیش از این منتشر شده بود و آثار برگزیده در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید. همچنین آیین اختتامیه این مسابقات به همراه تجلیل از برگزیدگان در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۵ میزبان علاقه‌مندان است.

این رقابت‌ها در رشته‌های مودلار، سه‌بعدی، ماژولار، تسلیشن، پارچه (چهل‌تکه‌دوزی اریگامی و طراحی لباس)، کویلینگ (ملیله کاغذی)، کمپلکس (حجمی)، کودک و نوجوان (به صورت غیرحرفه‌ای) و بخش آزاد برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه بود.

بخش نمایشگاهی این مسابقات دو بخش خواهد داشت و علاوه بر آثار برگزیده رسیده به دبیرخانه، تعدادی از آثار بهترین اریگامیست‌های ایران در بخش خارج از مسابقه به نمایش در می‌آید. کارگاه تخصصی طراحی لباس با الهام از اریگامی در طی دو روز برپایی جشنواره و بخش پژوهشی جشنواره با دریافت مقالات با موضوع اریگامی از دیگر بخش‌های مسابقات است.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان،‌ خیابان جلفا واقع شده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ششمین دوره مسابقات کشوری اریگامی می‌توانید به سایت  iran-origami.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۰۲۵۱۴۱۳۴۵ تماس بگیرید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۹۵۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۷     ساعت: ۱۶ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024