صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
برگزیده دومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک بیان کرد:

افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو

یکی از تهیه کنندگان برگزیده در دوره دوم جشنواره پژواک رادیو معتقد است که برگزاری جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک منجر به احیای قالب مستند در رادیو شده و مورد توجه برنامه سازان و مدیران شبکه ها قرار گرفته است.

به گزارش جهانی پرس از ستادخبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، سهیلا باقری، تهیه کننده رادیو سلامت و برگزیده دومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک درباره فعالیتش گفت: از سال 1397 بعد از اتمام تحصیلاتم در دانشکده تولید صدا و سیما وارد سازمان شدم و فعالیتم را در رادیو سلامت آغاز کردم در دومین دوره از جشنواره رادیویی پژواک با اثر "جانِ مریم" موفق شدم در بخش مستند پرتره مقام اول را کسب کنم. مستند پرتره از دکتر مریم رزاقی آذر، فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان بود.
وی با اشاره به این که در سومین دوره از جشنواره پژواک با دو اثر و در دو بخش شرکت کرده، افزود: با اثر "درآغوش پدر " در بخش اصلی و اثر "قصه فرزاد و مادرم " در بخش ویژه  شرکت کردم که خوشبختانه هر دو اثر در مرحله اول انتخاب آثار امتیاز لازم را کسب کردند.
برگزیده دومین جشنواره پژواک معتقد است: پس از برگزاری این جشنواره، توجه به قالب مستند در رادیو احیا شد و مورد توجه برنامه سازان و مدیران شبکه ها قرار گرفت. بعد از مرحله اول، رقابت برای دور دوم سخت تر و تلاش همکاران برای تولید آثار فاخر بیشتر شد. 
باقری در ادامه تصریح کرد: در گذشته برخی مستندها از رادیو مستند پخش می شد و از آثار الگوبرداری شد. معتقدم برای الگو سازی صحیح باید برنامه ریزی مدون صورت بگیرد تا بیشتر مورد استفاده برنامه سازان قرار بگیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۰۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۸     ساعت: ۱۶ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024