صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها پنج اردیبهشت در اردبیل برگزار می‌شود

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در روزهای پنج و شش اردیبهشت ماه در اردبیل خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی امروز اول اردیبهشت ماه 1403 گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در تاریخ پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی و با مشارکت کمیته ملی موزه‌های ایران و کمیسیون ملی یونسکو در اردبیل برگزار می‌شود.
معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: برگزاری این کنفرانس با حضور و سخنرانی میهمانان ملی و بین‌المللی از وزارت میراث‌فرهنگی، وزارت علوم و کمیته بین‌المللی موزه‌ها و دفتر یونسکو همراه است. 
او تاکید کرد: پنج محور اصلی کنفرانس موزه‌ها شامل گستره موضوعی موزه‌ها، گستره فضایی موزه‌ها، گستره تاثیر موزه‌ها، کارکرد موزه‌ها و گذشته، حال و آینده موزه‌ها است که مطالب و مباحث طرح شده در این کنفرانس زیر این محورهای اصلی خواهد بود.
دباغ عبداللهی ادامه داد: هدف این کنفرانس تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته‌های جدید پژوهشی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه و توجه ویژه به موزه‌ها و مسائل و موضوعات مرتبط است که صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی آغاز می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۸۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱     ساعت: ۱۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024