صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۱۲:

تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی بین محلات

شهردار قلب طهران در نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۱۲ بر تلاش‌های هدفمند برای کاهش فاصله طبقاتی بین محلات قدیمی تهران و محلات در حال توسعه تأکید ‌کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، شامگاه روز گذشته، دوشنبه، 26 تیترماه، شانزدهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران (ویژه محلات منطقه ۱۲) با حضور سیدمحمد آقامیری، رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، معاونان و شهرداران نواحی ۶گانه و جمعی از معتمدین و بزرگان و دبیران محلات ۱۴گانه منطقه ۱۲ در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک از معتمدین و دبیران محلات به ارائه گزارشی از مشکلات و مسائل محلات خود پرداختند و خواستار پیگیری و رفع آنها از سوی مدیریت شهری شدند.
در ادامه شهردار منطقه ۱۲ با بیان این مطلب که مشکلات وجود دارند، اما اتفاقات خوبی هم در محلات شکل گرفته، گفت: همه برنامه‌ریزی‌های ما در منطقه ۱۲ با این رویکرد که تحولات ملموسی در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه‌های عمرانی و ترافیکی صورت گیرد، در حال پایه‌ریزی است؛ چراکه مقصود این است که باید فاصله طبقاتی بین محلات این منطقه که از محلات قدیمی تهران به شمار می‌روند و محلات در حال توسعه شهر تهران کاهش یابد.
انارکی محمدی با بیان اینکه تحولات ملموسی در حوزه‌های ترافیکی و عمرانی در پیش است، ادامه داد: افزایش دو برابری آسفالت‌ریزی نسبت به سال گذشته یکی از این موارد است که در سال جاری، فقط در 4 ماهه اول سال تاکنون 21 هزار تن تراش و روکش آسفالت مکانیزه در معابر منطقه 12 به اجرا درآمده و از آنجا که مناطق جنوبی هیچ محدودیتی در زمینه بهسازی معابر ندارند، مطابق پیش‌بینی‌ها تا پایان سال جاری، این رقم به اجرای 48 هزار تن خواهد رسید.
نوسازی مخازن فرسوده، افزایش سرانه فضای سبز، بهسازی انهار و معابر به‌ویژه در خیابان مولوی و... از دیگر موضوعاتی بود که وی به آنها پرداخت و در نهایت ضمن تقدیر از اقدامات شهردار پیشین منطقه در این حوزه‌ها تأکید کرد: دغدغه شورایاران و معتمدین محلی و تعصب آنان برای حل مشکلات محلاتشان برحق و ستودنی است و ما همواره از شنیدن حرف‌های آنان برای بهبود وضع محلات استقبال می‌کنیم.
در پایان نیز آقامیری ضمن قدردانی از مشارکت همه حاضران در برگزاری این جلسه، خواستار شرح جزییات و ریزبه‌ریز مسائل و مشکلات محلات به صورت مکتوب شد و گفت: در گروه‌های مجزایی که برای هر منطقه در پیام‌رسان‌ها تشکیل خواهد شد، این مطالب را بارگزاری کنید تا تک‌به‌تک رسیدگی و ساماندهی شوند.
وی همچنین از برگزاری این جلسات به صورت فصلی خبر داد و افزود: بنا داریم در فرصت باقی‌مانده از این دوره شورای شهر، این جلسات را مرتب برگزار کنیم و نتایج آن را به سمع و نظر مردم برسانیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۱۲ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024