صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پای گردشگران نوروزی به قلب طهران باز شد

شهردار منطقه ۱۲ تهران از ورود گردشگران نوروزی به منطقه ۱۲برای حضور در تورهای نوروزی این محدوده خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی منطقه ۱۲؛ وحید رضا انارکی محمدی با بیان اینکه فعالیت تورهای گردشگری منطقه ۱۲ ازآغاز فعالیت تورهای گردشگری منطقه ۱۲از روز ۲۹ اسفندماه در محدوده های تاریخی این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه در مجموع امسال ۱۹ مسیر تایید شده برای برگزاری تورهای گردشگری در شهر تهران در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۸ مسیر گردشگری به صورت ویژه در منطقه ۱۲ در نظر گرفته شده است که گردشگران می توانند از این مسیرها به همراه تورلیدر دیدن کنند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران ادامه داد: طیق برنامه ریزی های انجام شده در هر ۸ مسیر گردشگری منطقه ۱۲ بین ۵ تا ۱۵ اثر تاریخی، فرهنگی، موزه و خانه موزه برای بازدید گردشگران در نظر گرفته شده است و به طور کلی تنوع دیدنی های منطقه ۱۲ آنقدر زیاد است که حتی در طول مسیر گردشگران می توانند جاذبه های تاریخی و گردشگری بیشتری را بازدید کنند.

وی بیان کرد: برای رفاه حال گردشگری در حال حاضر ۵ ایستگاه راهنمای گردشگری در میادین بهارستان، امام خمینی ابتدای باب همایون، امام خمینی ابتدای خیابان سی تیر، چهارراه سرچشمه و چهارراه گلوبندک راه اندازی شده است.

انارکی محمدی یادآور شد: در تمام این ایستگاه ها نقشه مسیرهای گردشگری منطقه ۱۲ در اختیار شهروندان قرار می گیرد. همچنین گردشگران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مسیرهای گردشگری منطقه و همچنین ساعت اجرای آن نیز از سوی متصدیان ایستگاه ها راهنمایی شوند.

وی همچنین تاکید کرد: در اولین روز فعالیت تورهای گردشگری منطقه ۱۲ شاهد حضور گردشگران خارجی از کشورهای آسیای شرقی نیز بودیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران در ادامه گفت: نکته قابل توجه در روز اول فعالیت تورهای گردشگری منطقه ۱۲ این بود که برخی از مهمانان تهران از استان های مختلف مانند خراسان رضوی در قالب یک گروه از جاذبه های قلب تاریخی طهران و تورهای گردشگری استفاده کردند.

وی افزود: شهروندان همه روزه در دو نوبت صبح و تورهای گردشگری بعد از افطار می توانند از دیدنی های تاریخی و گردشگری منطقه ۱۲بازدید کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۷۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲     ساعت: ۱۵ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024