صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در اولین جلسه ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه ۱۶ تاکید شد؛

تلاش و هم افزایی مدیران در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

اولین جلسه هماهنگی جهت رفع چالش‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با حضور شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی، مدیران ادارات اجتماعی و خدمات شهری برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس - سولماز رحیمی؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به تاکیدات شهردار تهران در ساماندهی و اجرای هماهنگ طرح بیان کرد: شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی، جذب، جمع‌آوری و ساماندهی افراد آسیب‌دیده از جمله متکدیان، زباله گردها، افراد بی خانمان، معتادین متجاهر و کودکان کار از موارد مهمی است که در نواحی ششگانه به صورت جدی پیگیری می شود.

 سالاری پور به مبارزه با پدیده زباله گردی با محوریت معاونت خدمات شهری اشاره و نسبت به برنامه ریزی دقیق در حوزه تفکیک زباله و جمع آوری زباله های خشک در محلات  ۹گانه تأکید کرد.

 او خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین ماه سال جاری گشت های ویژه اجرای این طرح در نواحی با شیفت بندی و برنامه ریزی مناسب به رفع آسیب های اجتماعی منطقه خواهند پرداخت.

  شهردار منطقه ۱۶ هماهنگی و همکاری ادارات مختلف منطقه در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و افزود: معاونین و شهرداران نواحی، ساماندهی آسیب های اجتماعی را از همین امروز آغاز و به صورت مستمر از این جریان صیانت نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۶۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۵     ساعت: ۹ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024