صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
هم زمان با روز جهانی قدس بر پا شد :

پردیس فرهنگی ، اجتماعی،هنری و ورزشی قلب طهران در میدان انقلاب

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران از برپایی پردیس فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی قلب طهران در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب ، در روز جهانی قدس خبر داد .

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، سید امیر حسین ساداتی گفت : همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی قلب طهران خدمات مختلفی همچون : ( رادیو به وقت قدس ، خطاطی و نقاشی روی بوم با محوریت قدس و شهادت طلبی ، قران بخوانید جایزه بگیرید ، گریم و نقاشی کودک ، مسابقات بومی محلی ، میدانی و ورزشی ، واقعیت مجازی با موضوع قدس شریف ، جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین اماکن گردشگری منطقه ۱۲ ، مشاوره پزشکی و روانشناسی ، تست قند خون و فشار خون ، آموزش استفاده از اپلیکیشن نوماند* تفکیک زباله از مبدا* و ... ) را به شهروندان روزه دار و ولایت مدار ارائه نمود.

 وی در ادامه ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به دست رژیم غاصب صهیونیستی ، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشت و از توزیع پرچم ایران و فلسطین ، شاخه های گل جهت تشییع پیکر مطهر شهدا ، پوسترهای منقش به تمثال مبارک مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیکسل و سربند فلسطین ، حزب الله لبنان و ... میان شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران در ادامه حضور نوجوانان و جوانان را در راهپیمایی روز جهانی قدس ، چشمگیر دانست و افزود : دبیران کانون نوجوانان و شهرداران و معاونین مدارس منطقه ۱۲ در معیت مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این راهپیمایی عظیم شرکت نمودند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۱۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024