صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه ۱۱ تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه ۱۱ تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی و سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران، دوشنبه 20 فروردین در دفتر شهردار دیدار کردند.
در این جلسه محمد اله‌یاری فومنی با اشاره به ظرفیت‌های بنیاد رودکی برای همکاری با شهرداری در خصوص ارتقاء حوزه‌های هنری اعلام آمادگی کرد و افزود: بنیاد رودکی به واسطه زیرمجموعه های خود همچون تالار وحدت، برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران با سه منطقه شهرداری تعاملات و ارتباطات تنگاتنگی دارد و تا کنون تلاش کرده است تا میزبان شایسته برای هنرمندان ، مخاطبان و رویدادهای فرهنگی هنری شهردای باشد.
وی همچنین با اشاره به مذاکراتی که پیش از این بین دو مجموعه پیرامون پهنه رودکی صورت گرفته است گفت: پهنه رودکی ظرفیت‌های خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف ملی، مذهبی و فرهنگی و هنری منطقه و سایر مناطق شهرداری های تهران را دارد که با برنامه ریزی و بهرمندی از ظرفیت های دو طرف می توان با اجرای برنامه های نمایشی و موسیقی‌ ، برپایی گذر هنر، گالری و کارگاه‌های تجسمی در زمان‌های مختلف سال بر رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری آن افزود .
در ادامه سید محمد موسوی نیز با تاکید بر لزوم رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری در پهنه رودکی گفت: شهرداری منطقه این آمادگی را دارد تا جهت رفع مشکلات زیرساختی پهنه رودکی و همچنین بهرمندی عموم مردم از برنامه ها ، امکانات و فضاهای پهنه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
شهردار منطقه 11 تهران با تاکید بر برنامه ریزی مدون فعالیت ها فرهنگی و فراهم کردن شرایط حضور همشهریان عزیز در پهنه رودکی ، اظهار داشت : به جهت عملیاتی شدن برنامه ها و سرعت بخشیدن روند اجرایی امور ، جلسات کارشناسی میان دو مجموعه برگزار شود تا طی انعقاد تفاهم نامه ای در جهت تحقق اهداف و فعالیت ها پیش بینی شده قدم برداریم.
احداث پارکینگ طبقاتی در نزدیکی تالار وحدت و پهنه رودکی ، جانمایی سازه های تبلیغات پیرامونی ، تسهیل دسترسی هنرمندان و مخاطبان به تالار ها و پهنه رودکی نیز از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۲۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024