صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی انجام گرفت:

شناسایی و ساماندهی معتادین متجاهر و زباله گردهای منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در محلات منطقه ۱۷، گفت: از زمان شروع طرح تاکنون، تعداد ۹۰ معتاد متجاهر، ۳۰ نفر متکدی، ۱۱ کودک کار شناسایی شدند، همچنین ۲۱۱ نفر از زباله گردها جمع آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی در محلات منطقه 17 طی یک هفته اخیر، گفت: همزمان با ابلاغ رسمی اجرای طرح ضربتی سراسری آسیب های اجتماعی در شهر تهران، این طرح در محلات نواحی سه گانه شهرداری منطقه 17 انجام شد.
شهردار منطقه افزود: از زمان شروع طرح تاکنون، تعداد 90 معتاد متجاهر، 30 نفر متکدی، 11 کودک کار شناسایی شدند؛ معتادین متجاهر پس از شناسایی تحویل مددسرا و یاورشهر داده و برخی از آنها تحویل خانواده های خود شدند.
سیفی تصریح کرد: پس از شناسایی کودکان کار، آنها به خانواده ها ارجاع و تحویل داده شدند، همچنین متکدیان نیز پس از شناسایی و راهنمایی های لازم تحویل خانواده ها شدند.
وی گفت: این طرح توسط همکاران اداره آسیب های اجتماعی مرکز خدمات اجتماعی منطقه و همکاری شهرداران نواحی، ادارات اجتماعی نواحی سه گانه، یگان حفاظت منطقه و کلانتری های منطقه انجام می شود.
شهردار منطقه 17 با بیان اینکه این طرح  در دو بازه زمانی 9 صبح الی 22 و از 22 تا 3 بامداد اجرا می شود، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، یک مددکار آقا و دو مددکار خانم و دو نفر ضابط قضایی حضور دارند.
سیفی با اشاره به ساماندهی با زباله گردها، گفت: در بازه زمانی اجرای طرح و ساماندهی زباله گردها اعم از کولی، کتفی و چرخی ها، 211 نفر از آنها جمع آوری و ساماندهی شدند که از این افراد 4 تن و 230 کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شده است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۹۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۷     ساعت: ۱۲ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024