صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۶ خبر داد؛

اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد

مرتضی اصغری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۶، اظهار داشت: آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان ها، مخازن، المان های ترافیکی، مجموعه های ورزشی، پیاده سازی و اصلاح معابر و ... در اولویت اقدامات شهرداری منطقه، معاونین و شهرداران نواحی شش گانه در طرح ۲۰گانه قرار گرفته است.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: در طرح تحول بیست گانه، اقدامات در مقیاس خرد در سطح محلات اجرا شده و تمام موضوعات در قالب پروژه های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و موضوعات اجتماعی با نگاه ۳۶۰ درجه ای پیگیری می شود، در طرح مذکور ضمن تأکید بر اطلاع رسانی روند پیشرفت پروژه های محلی به شهروندان، از ظرفیت آن‌ها برای نظارت اجتماعی نیز استفاده می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۶ افزود: در بازدید بعمل آمده توسط معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل به همراه روسای ادارات این اداره کل از روند فعالیت های صورت گرفته در حوزه طرح تحول بیست گانه، با ارزیابی مجموعه اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه وضعیت این طرح مطلوب ارزیابی شد.

اصغری با اشاره به اهمیت رضایتمندی شهروندان محلات نه گانه و ارتقای ایمنی معابر خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام های موثر هدف حصول رضایت و رفاه شهروندان را دنبال می‌کند.

 او در پایان یادآور شد: برخی از تابلو‌های راهنمای مسیرها در معابر و بزرگراه‌های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی تابلو‌های ترافیکی انجام شد، در این راستا نصب سرعت گیر، سیلندر ترافیکی، نصب و تعمیر چراغ های راهنمایی، قرار دادن نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، راهنمای مسیر، نصب و تعویض گاردریل، مرمت تابلو و انجام خط کشی، حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه‌های ایمنی، مرمت دستک پل‌های همسطح، بهسازی و لکه گیری معابر، مرمت پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها، ترمیم نقاشی های دیواری، بازسازی مجاری فرعی شبکه آب های سطحی و ... به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن محلاتی ایمن به صورت مستمر اجرا می شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۰۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۸     ساعت: ۱۶ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024