صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

احداث چند پویاشهر جدید در پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از احداث چند مدرسه پویا شهر در برخی مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، احمد احمدی صدر در این خصوص گفت: به منظور تسهیل در ایجاد دسترسی کودکان کار و خیابان به مدارس پویاشهر شهرداری تهران، قرار است چند مدرسه جدید ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار و خیابان احداث شود.
وی افزود: مذاکراتی با برخی از مناطق که از زیر ساخت های مناسبی جهت احداث مدارس پویاشهر برخودار هستند انجام شده و در برخی مناطق ما بیش از یک الی دو مدرسه پویاشهر خواهیم داشت تا میزبان کودکان کار و خیابان باشند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار کودک کار و خیابان توسط شهرداری تهران در مدارس پوباشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تحت پوشش هستند افزود: در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت که طی دو هفته گذشته جریان داشت اقدامات بسیار مناسبی در خصوص کودکان کار و خیابان صورت گرفت و قصد داریم در مدارس استعدادیابی ، توانمندسازی و آموزش خدمات ویژه ای به این کودکان ایران ارائه دهیم.
گفتنی است چندی پیش مدرسه پویاشهر منطقه ۸ تهران در یک مراسم افطاری در ماه مبارک رمضان با حضور کودکان کار افتتاح گردید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۶۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۳۱     ساعت: ۲۱ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024