صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اجرای ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی در مراکز یاورشهرو مددسراها

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی با محوریت معنویت افزایی در مراکز یاورشهر و مددسراها در طول سال گذشته خبرداد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ دکتر احمد احمدی صدر گفت: درمان معتادان متجاهر در مراکز یاورشهر به شکل تخصصی تر در این دوره مدیریت شهری به اجرا در آمده است به طوری که با یک کار کارشناسی ۹ گام آموزشی، تربیتی و درمانی برای گذراندن دوره درمان معتادان متجاهر در ۱۰ مرکز یاورشهر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: موضوعات معنویت افزایی و خودباوری از جمله مراحل درمان معتادان متجاهر در مراکز یاورشهر است تا این افراد پس از گذراندن دوره درمان به جامعه و خانواده بازگردند که در این راستا با تلاش همکارانم در اداره امور مراکز و مراکز یاورشهر در سال گذشته ۹۹۷ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی به اجرا درآمده است.
احمدی صدر ادامه داد: برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه مددجوهای مراکز یاورشهر در سال جاری به شکل ویژه دنبال خواهد شد به طوری که در مرکز یاورشهر یک و دو به تازگی نمازخانه و سالن ورزشی راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد:۶۱۶ ویژه برنامه در مراکز یاورشهر و ۳۸۱ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی نیز در ۲۰ مددسرای شهر تهران با همکاری اداره امور مراکز این سازمان،  موسسات خیریه، خیران و شهروندان به اجرا درآمده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۸۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱     ساعت: ۱۱ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024