صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مسئول کمیته فرهنگی – آموزشی بانوان ستاد اربعین کشورخبرداد :

تشکیل موکب‌های اندیشه‌ورزی فاطمی/ تجلیل از شهدای زن مقاومت

مینو اصلانی، اظهار کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگی بانوان ، تشکیل موکب‌های اندیشه‌ورزی فاطمی (س) بوده است.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین ،مینو اصلانی، درمصاحبه با رادیو اربعین با بیان این‌که تلاش کرده‌ایم که با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته در این موکب‌ها از حضور اندیشمندان و فرهیختگان استفاده کنیم و به امر تولید محتوا در حوزه زنان و خانواده بپردازیم و الگوی زن مسلمان را تبیین کنیم، اضافه کرد: در همین چارچوب با خانم‌های فرهیخته عراقی نیز موکب‌های مشترکی در ارتباط با حوزه خانواده و زنان ایجاد کرده‌ایم.
وی با بیان این‌که یکی دیگر از مسائل مورد توجه ما روایت‌گری زنان از حادثه عاشورا بوده است و در راستای تبیین این موضوع برنامه ریزی هایی انجام شده است ، اظهار کرد: همچنین امسال برای اولین بار گروهی از بانوان قرآنی و تواشیح تشکیل داده‌ایم که در موکب‌ها برای بانوان به اجرای برنامه می‌پردازند.
اصلانی همچنین با بیان این‌که در حوزه کودکان نیز چند گروه تخصصی در موکب‌ها مستقر خواهند شد، گفت: قرار است چند نشست تخصصی در کربلا با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان ایران و عراق و چند کشور در ارتباط با الگوی زن مسلمان برگزار کنیم.
مسئول کمیته فرهنگی – آموزشی اربعین بانوان کشور ادامه داد:همچنین براساس برنامه ‌ریزی انجام شده ما در موکب‌ها سخنرانی‌هایی را اعزام خواهیم کرد تا در حوزه تربیت و مشاوره خانواده فعالیت کنند و با زائران در این حوزه‌ها در تعامل باشند.
اصلانی همچنین اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم را خواهیم داشت و امسال در کنار این موضوع مراسم تجلیل از شهدای زن مقاومت را به صورت ویژه خواهیم داشت.
 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۰۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024