صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
حادثه در بزرگراه صیاد

واژگونی ۲۰۶ بدلیل غفلت یک لحظه ای راننده

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در مسیر بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی و خروج معجزه آسای راننده آن از خودرو خبر داد .

به گزارش جهانی پر ساز مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت 22:21 شب گذشته در محدوده بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی یک دستگاه سواری 206 به علت عدم توانایی واژگون می گردد . 
وی ادامه داد : این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از طی یک مسافت بالاخره در همان محل متوقف می گردد .
سرهنگ شریفی گفت : تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل نمود .
وی گفت : خوشبختانه راننده و 3 سرنشین دیگر این 206 از این حادثه جان سالم بدر بردند و خبر دیگر آنکه به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نیامد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰     ساعت: ۹ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024